Lektoři

Marcel Desax

Marcel Desax je Švýcar, který již desítky let žije ve Švédsku a ještě donedávna učil ve škole Solvik. Také byl jedním ze 4 lektorů intuitivní pedagogiky, zaměřuje se hlavně na primární práci.

Už jako malý jsem zažil, jak většina z nás lidí nežije svůj vlastní život, a ptal jsem se sám sebe, co nám v tom brání. Až postupně jsem začal pracovat s tím, co zakrývá, pokřivuje nebo pohřbívá to co je primární, naši přirozenou bytost.

Řadu let pracoval s dětmi ve školách, především jako třídní učitel a ředitel a donedávna s autistickou mládeží. Hra s dětmi byla vždy stěžejní.

Mnoho let pomáhám různým lidem dostat se zpět do hlubšího kontaktu se sebou samými a odstranit, co jim přišlo do cesty. Této práci říkám primární práce.

 Jsem také otcem šesti dětí, díky kterým jsem pár věcí pochopil.

Jaké kurzy vede? 

Tříletý výcvik práce s vnitřním konfliktem.

Pedagogika pramenící z nitra.

Dieter Schwartz

Rád pomáhá lidem najít v sobě to pravé Já. Vychází při tom zejména ze zkušeností a postřehů na kurzech Komunikace jako umění od Iris Johansson (specialistka na komunikaci, Švédsko), Hry s Pärem Ahlbomem (zakladatel školy Solvik ve Švédsku) a svých vlastních zkušeností s „transformací tmy prostřednictvím světla“.

Jeho dosavadní život mu umožnil všechny tři zmíněné pohledy nejrůznějšími způsoby kombinovat: působil jako učitel, kouč, mediátor, přednášející na vysoké škole i na mnoha dalších seminářích.

Jaké kurzy vede? 

Tříletý vzdělávací kurz Rozvoj osobnosti skrze vnitřní a vnější komunikaci.

Sternia Böttcher

Ve svém životě, v rámci své překladatelské činnosti, ale i v každodenních nebo konfliktních situacích týkajících se lidí, zvířat i rostlin, dokázala najít konkrétní řešení, která byla přínosná pro všechny. Stalo se tak vždy, když se plně vžila do oné bytosti a nechala k sobě přijít odpověď, která vyvstala z podvědomí.

Zároveň však zjistila, že v tomto procesu někdy ztrácí kontakt sama se sebou. Začala se tím zabývat a snažila se uvědomit si a zvládat tuto skutečnost v nejrůznějších životních situacích.

Díky účasti na seminářích a školeních z oblasti komunikace (komunikace s Iris Johansson), stejně jako díky diskuzím zejména s mladými lidmi, kteří ji kladli přímo niterné otázky, si tento proces začala plně uvědomovat a nacházet pro něj slova. Zároveň se tím u ní nastartoval vnitřní proces, jak zacházet s překážkami, které jí brání v kontaktu se sebou sama, a jak je nechat plynout. Od té doby v tomto procesu pokračuje coby učitelka ve své pedagogické praxi i coby maminka dvou dětí.

Jaké kurzy vede? 

Tříletý vzdělávací kurz Rozvoj osobnosti skrze vnitřní a vnější komunikaci.

Thomas Pedroli

Thomas působil 34 let jako hudebník a učitel v Nizozemsku a Německu. V průběhu několika let zaznamenával pohledy Iris Johanssonové na učení ve čtvrté komunikační dimenzi. Rozhovory přepracoval do knižní podoby, v Čechách nese kniha název Intuitivní pedagogika, škola budoucnosti. V současné době žije v Číně, kde vede semináře intuitivní pedagogiky jak pro školy tak pro obchodní korporace. Se svou ženou se intenzivně věnuje výuce hry na lyru. Pomocí svého daru „slyšet mezi řádky“ se zaměřuje na podporu seberozvoje člověka. Více o Thomasovi najdete na jeho stránkách www.thomas-pedroli.de.

Jaké kurzy vede? 

Týdenní rodinný tábor – pro rodiče s dětmi – INTU Summer Camp.

Semináře na téma: Komunikace s přírodou, Tři tabu jako příležitost k rozvoji (peníze, sexualita, moc)

Jana Kočí

Hodně cenných zkušeností získala z doby, kdy pracovala v mladé, dravé, telekomunikační firmě Oskar / Vodafone. Zde 4 roky vedla marketingové projekty společně s týmem lidí, se kterými je do dnes v kontaktu. Uvědomuje si pouto, které mezi lidmi může vzniknout a jak atmosféra a komunikace ovlivňují kvalitu našeho života. Až s příchodem vlastních dětí se začala více věnovat oblasti výchovy a pedagogiky. Postupně odhalovala kouzlo JAK BÝT SÁM SEBOU A ZÁROVEŇ S TĚMI DRUHÝMI. Od roku 2012 se věnuje kurzům intuitivní pedagogiky v Čechách, zejména pak oblasti komunikace (primární práci).

Jaké kurzy vede? 

Úvodní semináře do intuitivní pedagogiky – hry a komunikace

Individuální konzultace (primární práce).